تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/07/28 - 23:04
کد خبر: 447624

فیلم| واکنش توئیتری ها به اظهارات جدید «مدیری» و «رکابی»

در جریان وقوع اتفاقات اخیر در کشور بعضی ها بودند که علیرغم سال ها نمک خوردن بر سفره انقلاب و برخورداری از مواهب آن، به راحتی نمکدان شکسته و مرعوب دروغ های معاندان و بدخواهان شدند و گفتند آنچه را که نباید می گفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبر24، در جریان وقوع اتفاقات اخیر در کشور بعضی ها بودند که علیرغم سال ها نمک خوردن بر سفره انقلاب و برخورداری از مواهب آن، به راحتی نمکدان شکسته و مرعوب دروغ های معاندان و بدخواهان شدند و گفتند آنچه را که نباید می گفتند.

در این میان اظهارات جنجالی مهران مدیری و اقدام ناشایست الناز رکابی توجه برخی را جلب کرده و واکنش هایی را نیز به همراه داشت، از این رو پس از انتشار فیلم بازگشت آنها و ابراز پشیمانی شان، توجهات حول محور این پشیمانی شکل گرفت و واکنش هایی بروز یافت که برخی از آن ها را در زیر می خوانیم.

واکنش‌ها به اظهارات امروز مهران مدیری و عذرخواهی الناز رکابی عضو تیم ملی سنگنوردی زنان ایران از کاهش حجابش در فینال مسابقات، واکنش های مختلفی را در فضای مجازی در پی داشت به نحوی که بسیاری از کاربران، در توئیت های متعدد از این اظهارات استقبال کرده و آن را رسوایی بزرگ برای دروغ پردازان و دشمنان مردم ایران نامیدند.



بنابراین گزارش، بر آن شدیم تا تعدادی از این اظهارنظرها را از فضای توئیتر استخراج و به سمع و نظر مخاطبین گرامی خبر24 برسانیم. خواندن این توئیت ها خالی از لطف نیست.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top